Uusi alkaa

Olen ollut pahvilaatikkomaassa. Käynyt vain välillä kahvilassa ja puistossa. Olen tavannut kevätesikoita, sorsia ja koiria ja mistelipuita. Luulin mistelikimppuja tuulenpesiksi, nyt tiedän paremmin. Olen nukkunut paljon ja lukenut itseni iltaisin uneen. Olen kuunnellut laulua, jossa kohisee kaipaus, olen tavannut viereisen parvekkeen herran. Hänet, joka omistaa pienen, vanhaan musiikkiin erikoistuneen, kamarimusiikkisalin naapurissa. Olen lopettanut jotakin ja alkanut jotakin muuta. Olen ripustanut tauluja ja aakkostanut kirjoja. Olen lukenut vedokset ja saanut viestin, että kirja lähtee painoon.  Olen iloinnut ihanista työtovereista pyörämatkan päässä ja toisista koneen ruudulla.

Uusi alkaa ja niin on hyvä.


IMG_2206IMG_2094 IMG_2106 IMG_2124IMG_2210 IMG_2241

2 kommenttia artikkeliin ”Uusi alkaa

  1. Voi että! Olen niin mukana, ajatuksissani, sydämessäni. Miten jännittävää, kun jättää taakseen jotain ja löytää edestään jotain uutta. Ja herranjestas miten suloinen kahvila (?), mä voisin leiriytyä tuonne päiväksi.

  2. Minusta on tuntunutkin siltä, että olet meillä aina välillä käväissyt ja vastapäätä kahvilassa istunut. Ja jonakin päivänä sitten tulet. Juu, kahvilat ja ruokapaikat ja torit ja puistot ja museot ja ja ja… ovat kyllä toinen toistaan ihanampia. Olemme leiritelleet Islan kanssa aika kahviloissa enkä osaa enää päättää mikä on lempikahvila sillä nyt olen vielä löytöretkellä näillä kulmilla.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s